loading...

کنکور ، دانلود سوالات کنکور

مشاورعالي سازمان سنجش آموزش کشور با بيان اينکه سومين آزمون نيمه‌متمرکز دکتري فردا برگزار مي‌شود، در توصيه به داوطلبان، ممنوعيت‌هاي آزموني را تشريح کرد. حسين توکلي در گفت‌و‌گو

دانلود جدیدترین مطالب کنکوری
دانلود فایل های آموزشی

مشاورعالي سازمان سنجش آموزش کشور با بيان اينکه سومين آزمون نيمه‌متمرکز دکتري فردا برگزار مي‌شود، در توصيه به داوطلبان، ممنوعيت‌هاي آزموني را تشريح کرد.

حسين توکلي در گفت‌و‌گو با ايسنا، با اشاره به برگزاري آزمون دکتري با رقابت 217 هزار و 827 در 9 گروه آموزشي و 286 کد رشته امتحاني در دو نوبت صبح و بعدازظهر روز جمعه، درباره شرايط ورود به جلسه آزمون، اظهارکرد: داوطلبان براي حضور در جلسه آزمون بايد علاوه بر کارت شرکت در آزمون که امضا شده و داراي اثر انگشت داوطلب است، کارت ملي و شناسنامه عکس‌دار، چند مداد سياه نرم پررنگ، مداد پاک‌کن، مداد تراش و سنجاق نيز به همراه داشته باشند.

وي افزود: داوطلبان از آوردن وسايل اضافي مانند کيف دستي، ساک دستي، کتاب، جزوه، هر گونه نت و يادداشت، پيجر، تلفن همراه (حتي خاموش) و ... به جلسه امتحان و حتي از نت‌برداري و يادداشت کردن جواب پاسخ‌ها براي اطلاع خود جدا پرهيز کنند.

وي با بيان اينکه رد و بدل کردن هر وسيله (از قبيل لوازم التحرير و ...) در جلسه آزمون و همچنين خارج کردن اوراق امتحاني (از قبيل کارت شرکت در آزمون، دفترچه سوال و پاسخ‌نامه) از جلسه امتحان به عنوان تخلف تلقي مي‌شود، اظهارکرد: در غير اينصورت با فرد متخلف برابر قانون رسيدگي به تخلفات و جرائم در آزمون‌هاي سراسري رفتار مي‌شود.

مشاور عالي سازمان سنجش با بيان اينکه محلي براي نگهداري وسايل اضافي در حوزه‌هاي امتحاني پيش‌بيني نمي‌شود، تصريح کرد: از داوطلبان تقاضا مي‌شود که به هيچ وجه اين قبيل وسايل اضافي را همراه خود به محل حوزه امتحاني نياورند.

نحوه پاسخگويي به سوالات آزمون دکتري

وي درباره نحوه پاسخگويي به سوالات، گفت: از آنجايي که سوالات رشته‌هاي امتحاني به گونه‌اي طراحي شده که براي پاسخگويي به سوالات دروس، نياز به ماشين حساب نيست، بنابراين از ورود داوطلباني که ماشين حساب براي شرکت در جلسه آزمون (از هر نوع آن) به همراه داشته باشند، ممانعت مي‌شود.

و افزود: چنانچه داوطلبي در جلسه آزمون ماشين حساب به همراه داشته باشد، متخلف شناخته شده و با وي برابر قانون رسيدگي به تخلفات و جرائم در آزمون‌هاي سراسري رفتار مي‌شود.

چگونگي اصلاح سهميه رزمندگان و بنياد شهيد

مشاور عالي سازمان سنجش با اشاره به داوطلبان متقاضي استفاده از سهميه رزمندگان، گفت: داوطلباني که در تقاضانامه ثبت‌نام اينترنتي متقاضي سهميه رزمندگان شده‌اند و سهميه آنان مورد تاييد ارگان ذيربط قرار گرفته، در کارت ورود به جلسه در قسمت سهميه، کلمه رزمنده قيد شده است ولي آن دسته از متقاضياني که سهميه آنان از سوي ارگان ذيربط مورد تاييد قرار نگرفته است، در کارت شرکت در آزمون آنان در مقابل عنوان سهميه، آزاد درج شده است.

وي ادامه داد: در صورتي که ارگان سهميه اين داوطلبان، بنياد شهيد و امور ايثارگران است، بايد پس از پرينت کارت شرکت در آزمون نسبت به درج کد ايثارگري پدر و يا مادر و يا خود داوطلب در قسمت ويرايش کارت شرکت در آزمون اقدام کنند، تا اطلاعات آنان مجددا براي بررسي به ارگان بنياد شهيد و امور ايثارگران عودت داده شود.

وي افزود: همچنين متقاضيان استفاده از سهميه رزمندگان ارگان‌هاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، جهاد کشاورزي و نيروهاي مسلح جمهوري ايران لازم است براي بررسي مجدد وضعيت خود حداکثر تا 21 اسفندماه و در ساعات اداري به واحدهاي تابعه ارگان ذيربط مراجعه و نسبت به تاييد سهميه خود اقدام کنند.

به گفته توکلي اسامي اين داوطلبان پس از تاييد از طريق ارگان ذيربط به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال خواهد شد.

وي تاکيد کرد: داوطلباني که متقاضي سهميه رزمندگان بوده، اما در کارت شرکت در آزمون، عنوان سهميه ثبت‌نامي آنان سهميه آزاد است و متعاقبا متقاضي سهميه رزمندگان مي‌شوند، چنانچه ارگان ذيربط سهميه آنان را تاييد نکند، در گزينش نهايي از سهميه رزمندگان حذف و با سهميه آزاد گزينش خواهند شد.

مشاور عالي سازمان سنجش با اشاره به شروع فرآيند برگزاري آزمون براي جلسه صبح از ساعت 8 صبح و براي جلسه بعدازظهر از ساعت 14 و 30 دقيقه، گفت: در ورودي حوزه‌هاي امتحاني صبح راس ساعت 7 و 30 دقيقه و بعدازظهر راس ساعت 14 بسته مي‌شود، بنابراين از ورود داوطلب پس از بسته شدن در سالن‌هاي امتحاني ممانعت مي‌شود.

محسن بازدید : 616 1391/12/18 زمان : نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
موضوعات

  • کارشناسی
  • کاردانی
  • کاردانی به کارشناسی
  • کارشناسی ارشد
  • دکتری
  • دانلود ای بوک
  • فروشگاه محصولات آموزشی
  • آزمون های آزمایشی
  • دانلود کتاب های مدرسه (کتاب درسی)
  • مجله الکترونیکی
  • برنامه های صدا و سیما
  • المپیاد ها
  • سوالات امتحان نهایی
  • نرم افزار
  • دوستان
    کدهای اختصاصی