loading...

کنکور ، دانلود سوالات کنکور

معروف است که گفته مي‌شود ثبت وقايع بعداً خيلي به کار آدم مي‌آيد. شما چنين عادتي را در درس خواندن داريد؟ آيا خلاصه‌نويسي يا يادداشت‌برداري مي‌کنيد؟ نظر نفرات برتر کنکور چيست؟

دانلود جدیدترین مطالب کنکوری
دانلود فایل های آموزشی

معروف است که گفته مي‌شود ثبت وقايع بعداً خيلي به کار آدم مي‌آيد. شما چنين عادتي را در درس خواندن داريد؟ آيا خلاصه‌نويسي يا يادداشت‌برداري مي‌کنيد؟ نظر نفرات برتر کنکور چيست؟

 

سعيد مفيدي آستانه، رتبه‌ي 2 رياضي سال 90:

به خصوص در درس‌هاي حفظي خلاصه‌نويسي مي‌کردم و هر وقت زمان اضافي مي‌آوردم آن‌ها را مرور مي‌کردم. بعد از امتحانات نيم‌سال دوم که برنامه‌ي آزمون حجم کم‌تري داشت و معمولاً فرصت اضافي پيش مي‌آمد يا در زمان‌هاي مرده که نمي‌شود يک درس يا کتاب را به طور کامل مطالعه کرد و همين طور يک ماه آخر يادداشت‌برداري انجام مي‌دادم.

 

اميرعباس حبشي، رتبه‌ي 2 انساني سال 90:

خلاصه‌نويسي مي‌کردم، البته در درس‌هايي مثل تاريخ و جغرافيا نمي‌شود مثل بقيه‌ي درس‌ها خلاصه‌نويسي کرد و من سعي کردم اين دو درس را در سال‌هاي قبل از کنکور خوب بخوانم.

 

فرزين واحدي، رتبه‌ي 7 تجربي سال 91:

تقريباً بيش از 70 درصد درس‌ها را در کلاس ياد مي‌گرفتم. الان هم در دانشگاه همين طور هستم. هم بادقت گوش مي‌دهم و هم يادداشت‌برداري مي‌کنم؛ هم فراگيري ذهني دارم و هم جزوه‌هايم کامل است.

 

نظر شما دانش‌آموزان چيست؟

محسن بازدید : 720 1391/12/20 زمان : نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
موضوعات

  • کارشناسی
  • کاردانی
  • کاردانی به کارشناسی
  • کارشناسی ارشد
  • دکتری
  • دانلود ای بوک
  • فروشگاه محصولات آموزشی
  • آزمون های آزمایشی
  • دانلود کتاب های مدرسه (کتاب درسی)
  • مجله الکترونیکی
  • برنامه های صدا و سیما
  • المپیاد ها
  • سوالات امتحان نهایی
  • نرم افزار
  • دوستان
    کدهای اختصاصی