loading...

کنکور ، دانلود سوالات کنکور

دوستان خوب سال چهارم رياضي: در زير برخي از نظرات تک رقمي هاي کشور و منطقه را درباره دوران جمع بندي براي شما آورده ايم، استفاده از تجارب دانش آموزان موفق قطعا به موفقيت شما در کنکور کمک خواهد کرد. دو

دانلود جدیدترین مطالب کنکوری
دانلود فایل های آموزشی

دوستان خوب سال چهارم رياضي:

در زير برخي از نظرات تک رقمي هاي کشور و منطقه را درباره دوران جمع بندي براي شما آورده ايم، استفاده از تجارب دانش آموزان موفق قطعا به موفقيت شما در کنکور کمک خواهد کرد.

دوستان خوب سال چهارم رياضي:

در زير برخي از نظرات تک رقمي هاي کشور و منطقه را درباره دوران جمع بندي براي شما آورده ايم، استفاده از تجارب دانش آموزان موفق قطعا به موفقيت شما در کنکور کمک خواهد کرد.

الهام احساني مقدم:رتبه 3 کشور ،3 منطقه

کتاب هاي شبيه ساز و 6 سال کنکور را اواخر (نزديک به کنکور)‌ به صورت آزموني استفاده مي کردم و تست هاي 30 مجموعه عمومي را بعد از عيد مي زدم. بعضي از سوال هاي کتاب اگر من طراح بودم را به طور پراکنده در ايام جمع بندي مي زدم

ميلاد اکرمي : رتبه 5 کشور ، 2 منطقه

زرد عمومي را به صورت مجموعه اي و هر روزه در سه هفته مانده به کنکور خواندم

زرد اختصاصي را به روش دو روز يک بار و چهار هفته مانده به کنکور خواندم

شبيه ساز را در زمان يک هفته مانده به کنکور به روش دو روز يک بار مطالعه کردم

آرمان محمدي: رتبه ي 6 کشور، 4 منطقه

شبيه ساز و اگر من طراح  بودم را معمولا در هفته  سه بار آزمون مي دادم.

امير عطا قرباني: 19 کشور ، 9 منطقه

از زرد عمومي از تابستان کنکور استفاده کردم. بسيار مفيد بود چرا که من را با شيوه خاص طراحي کنکور در سال هاي اخير آشنا شدم

کتاب اگر من طراح بودم را تا حدودي کار کردم. چون تست هاي جديد و متنوع (در عين حال منطقي )‌دارد،‌موجب مي شود تا در جلسه ي کنکور با مشاهده تست با تيپي جديد، دچار استرس نشوم

فرهاد حسيني: 20 کشور 10 منطقه 2

زرد عمومي را در سه هفته اي پاياني مطالعه کردم. هر آزمون عمومي را مطابق با شرايط کنکور پاسخ دادم بسيار عالي و موثر بود

م‍ژده روح صداقت: 16 کشور، 8 منطقه

اگر من طراح بودم ،‌از نيمه ارديبهشت به صورت درس به درس از خودم آزمون مي گرفتم

زهرا اسکندري: 689 کشور،‌ 3 منطقه

کتاب شش سال کنکور رياضي تقريبا يک ماه قبل از کنکور کار مي کردم. ابتدا کنکور هاي خارج از کشور را هر روز با شبيه سازي جلسه کنکور از خود مي گرفتم و بعد از ظهر همان روز سوالات نکته دار همان کنکور با جوابش را پشت پاسخ نامه يادداشت مي کردم. دروس و سر فصل هاي که احساس ضعف مي کردم يادداشت کرده تا دوران مرور کتاب ها آن ها را دوره کنم. سپس اين کار ها را براي آزمون هاي داخل کشور انجام مي دادم و بعد در يک دوره دو هفته اي مطالب مورد نياز را دوره کردم

 

دانش آموزان عزيز دقت کنيد اين دانش آموزان نخبه روش هاي مختلفي را اجرا مي کردند. آنها از توانايي هاي خود مطلع بودند و بر اساس آن براي خود يک روش را پيش مي گرفتند. شما هم بايد ابتدا توانايي هاي خود را بشناسيد و بر اساس ان اين شيوه ها را تعديل کنيد. حتما اگر تلاش کنيد پيشرفت مي کنيد. شما نيز اگر روش خاصي در دوران جمع بندي داريد در زير براي دانش اموزان خود بنويسيد


محسن بازدید : 507 1392/02/20 زمان : نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
موضوعات

  • کارشناسی
  • کاردانی
  • کاردانی به کارشناسی
  • کارشناسی ارشد
  • دکتری
  • دانلود ای بوک
  • فروشگاه محصولات آموزشی
  • آزمون های آزمایشی
  • دانلود کتاب های مدرسه (کتاب درسی)
  • مجله الکترونیکی
  • برنامه های صدا و سیما
  • المپیاد ها
  • سوالات امتحان نهایی
  • نرم افزار
  • دوستان
    کدهای اختصاصی