loading...

کنکور ، دانلود سوالات کنکور

روش موفق يکي از داوطلبانم را در ادامه آورده‌ام که شما هم بتوانيد با مطالعه و الگوبرداري (يادگيري از همتايان) از اين روش استفاده کنيد. «من در طول امتحانات سعي مي‌کردم طوري مطالعه کنم ک

دانلود جدیدترین مطالب کنکوری
دانلود فایل های آموزشی

روش موفق يکي از داوطلبانم را در ادامه آورده‌ام که شما هم بتوانيد با مطالعه و الگوبرداري (يادگيري از همتايان) از اين روش استفاده کنيد.

«من در طول امتحانات سعي مي‌کردم طوري مطالعه کنم که به برنامه‌ريزي تابستان نيز برسم. به همين دليل در اين دوره درس‌ها را عميق مي‌خواندم و رفع اشکال مي‌کردم.

روش مطالعه‌ي من به اين صورت بود که کتاب درسي و جزوه‌ي دبير را مطالعه مي‌کردم و نمونه‌سؤالات کتاب دوسالانه را حل مي‌کردم. از آن‌جا که برنامه‌ي تابستان من مرور درس‌ها و تمرکز بر تست‌ها بود، اين روش مطالعه آمادگي‌ام را بسيار افزايش داد.

روش موفق يکي از داوطلبانم را در ادامه آورده‌ام که شما هم بتوانيد با مطالعه و الگوبرداري (يادگيري از همتايان) از اين روش استفاده کنيد.

«من در طول امتحانات سعي مي‌کردم طوري مطالعه کنم که به برنامه‌ريزي تابستان نيز برسم. به همين دليل در اين دوره درس‌ها را عميق مي‌خواندم و رفع اشکال مي‌کردم.

روش مطالعه‌ي من به اين صورت بود که کتاب درسي و جزوه‌ي دبير را مطالعه مي‌کردم و نمونه‌سؤالات کتاب دوسالانه را حل مي‌کردم. از آن‌جا که برنامه‌ي تابستان من مرور درس‌ها و تمرکز بر تست‌ها بود، اين روش مطالعه آمادگي‌ام را بسيار افزايش داد.

من دو کار ويژه داشتم: اولي مطالعه در کتابخانه با همراهي دوستم بود که با هم رفع اشکال مي‌کرديم و دومي در مورد زيست بود. با توجه به عملکردم در نيم‌سال اول که براي امتحان فقط جزوه‌ي دبير را مطالعه و کتاب درسي را مرور کردم در نيم‌سال دوم روش مطالعه‌ي خاصي انتخاب کردم.

در طول نيم‌سال دوم تست بيش‌تري کار کردم. تست‌هاي مهم را هم نشان‌دار مي‌کردم و از سي‌دي‌هاي آموزشي استفاده کردم. اين دو کار باعث پيشرفت من در آزمون‌ها و افزايش تسلطم شد. براي امتحان زيست علاوه بر مطالعه‌ي کامل کتاب درسي و جزوه‌‌ي دبير، گزيده‌ي نکات تست‌هاي نشان‌دار را هم خواندم که اين روش باعث موفقيت من شد.»

شما کدام‌يک از کارهاي اين دانش‌آموز را مي‌پسنديد و فکر مي‌کنيد براي شما هم مي‌تواند مفيد باشد؟

برچسب ها داستان يک موفقيت ,
محسن بازدید : 537 1392/04/03 زمان : نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
موضوعات

  • کارشناسی
  • کاردانی
  • کاردانی به کارشناسی
  • کارشناسی ارشد
  • دکتری
  • دانلود ای بوک
  • فروشگاه محصولات آموزشی
  • آزمون های آزمایشی
  • دانلود کتاب های مدرسه (کتاب درسی)
  • مجله الکترونیکی
  • برنامه های صدا و سیما
  • المپیاد ها
  • سوالات امتحان نهایی
  • نرم افزار
  • دوستان
    کدهای اختصاصی