loading...

کنکور ، دانلود سوالات کنکور

خوشحالم که تصمیم جدی برای موفقیت در کنکور گرفته‌ای. مطمئنم برای رسیدن به هدفت تلاش می‌کنی و بهتر از من می‌دانی که خستگی، دلسرد و ناامید شدن در این مسیر به ضرر تو خواهد بود. هدف، هر چه ب

دانلود جدیدترین مطالب کنکوری
دانلود فایل های آموزشی

خوشحالم که تصمیم جدی برای موفقیت در کنکور گرفته‌ای. مطمئنم برای رسیدن به هدفت تلاش می‌کنی و بهتر از من می‌دانی که خستگی، دلسرد و ناامید شدن در این مسیر به ضرر تو خواهد بود. هدف، هر چه بزرگ‌تر باشد، تلاش برای رسیدن به آن بیش‌تر خواهد شد. 

دوست کنکوری من! سلام.

خوشحالم که تصمیم جدی برای موفقیت در کنکور گرفته‌ای. مطمئنم برای رسیدن به هدفت تلاش می‌کنی و بهتر از من می‌دانی که خستگی، دلسرد و ناامید شدن در این مسیر به ضرر تو خواهد بود. هدف، هر چه بزرگ‌تر باشد، تلاش برای رسیدن به آن بیش‌تر خواهد شد. تو قدم در مسیری گذاشته‌ای که اگر بخواهی و خوب تلاش کنی، موفقیت، مقصد نهایی تو در این راه خواهد بود. حرکت تو دقیقاً از چه زمانی آغاز شده است؟ از چند ماه پیش، چند هفته‌ی پیش، چند روز پیش یا چند ساعت پیش؟ همین که شروع کرده‌ای، کار بزرگی انجام داده‌ای ولی ادامه دادن و سخت‌کوش بودن در این مسیر، بسیار مهم است. می‌دانم انگیزه و انرژی بالایی برای ادامه دادن داری ولی بدان که انرژی و انگیزه‌ی تو باید هر روز بیش‌تر از روز قبل باشد. پس به خودت قول بده در این مسیر کم نیاوری و خسته نشوی. من هم می‌خواهم به تو کمک کنم و کارها و روش‌های به ظاهر ساده ولی مهمی را که با تکرار لجوجانه‌ی آن‌ها، مسیر حرکت تو روشن‌تر خواهد شد به تو یادآوری کنم. دوست دارم تو نیز در همین صفحه از خودت و احساسی که داری، سخن بگویی و سؤالاتی که ذهنت را درگیر کرده‌اند، مطرح کنی تا با کمک هم راه‌حل‌های مناسبی برای آن‌ها پیدا کنیم. از نقاط قوتی که داری حرف بزن و از موفقیت‌های بزرگ و کوچکت بگو. من اطمینان دارم که با این انگیزه‌ی بالا و تلاش و پشتکاری که داری و در ادامه خواهی داشت، موفق می‌شوی، نظر تو چیست؟

ما قصد داریم گام‌های کوچک ولی مطمئن برای رسیدن به هدف برداریم. اگر آماده‌ای، شروع کنیم.

گام ششم: تمرین تکنیک‌ها

تست، یک سؤال چهارگزینه‌ای است که برای جواب دادن به آن باید نکته‌ی کلیدی لازم برای حل آن را بیابید. حال ممکن است این نکته شامل یک فرمول، یک کلیدواژه، یک تعریف، یک تشبیه یا حتی معنی یک لغت باشد که اگر آن نکته را به سرعت و با حفظ دقت از مغزتان استخراج کنید، می‌توانید به تست پاسخ بدهید.

وقتی آزمون می‌دهید با انواع مختلفی از تست‌ها روبه‌رو می‌شوید. تست‌ها ممکن است آسان، دشوار، شک‌دار، مفهومی یا ترکیبی باشند. داوطلبان در پاسخ دادن به انواع تست‌ها به شیوه‌های متفاوتی عمل می‌کنند. برای مثال داوطلبی در مواجهه با یک سؤال آسان به دنبال یک راه‌حل عجیب و غریب می‌گردد و اصرار دارد که تست آسان را برای خودش دشوار سازد یا داوطلب دیگری نمی‌تواند سطح دشواری تست‌ها را به‌درستی تشخیص بدهد و در تفکیک و جواب دادن به آن‌ها دچار مشکل می‌شود. داوطلب دیگری تصور می‌کند می‌تواند به همه‌ی سؤال‌ها جواب بدهد و توجهی به افزایش پاسخ‌های اشتباه خود ندارد؛ ولی گروهی از داوطلبان هستند که برای پاسخ دادن به تست‌ها استراتژی و برنامه دارند و تصمیم دارند به تست‌های آسان و سؤالاتی که بلد هستند، جواب بدهند. آن‌ها تکنیک ضربدر و منها را اجرا می‌کنند و تفکیک تست‌ها و ارزیابی آموخته‌های‌شان را از جلسه‌ی آزمون شروع می‌کنند. این گروه از داوطلبان در پاسخ دادن به تست‌ها، موفق‌تر عمل می‌کنند و پاسخ‌های اشتباه خود را به حداقل می‌رسانند. آن‌ها قبل از آزمون هدف‌گذاری کرده‌اند و سر جلسه‌ی آزمون خود را ملزم به اجرای هدف‌گذاری چند از ده می‌کنند.

شرکت در آزمون‌های برنامه‌ای این امکان را برای داوطلبان فراهم می‌کند که تکنیک‌ها را اجرا و تمرین کنند و باتجربه‌تر ‌شوند و بدانند که سر جلسه‌ی کنکور و در مواجهه با انواع تست‌ها باید به چه شیوه‌ای عمل کنند.

درباره کارشناسی , مشاوره ,
محسن بازدید : 940 1393/09/11 زمان : نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
موضوعات

  • کارشناسی
  • کاردانی
  • کاردانی به کارشناسی
  • کارشناسی ارشد
  • دکتری
  • دانلود ای بوک
  • فروشگاه محصولات آموزشی
  • آزمون های آزمایشی
  • دانلود کتاب های مدرسه (کتاب درسی)
  • مجله الکترونیکی
  • برنامه های صدا و سیما
  • المپیاد ها
  • سوالات امتحان نهایی
  • نرم افزار
  • دوستان
    کدهای اختصاصی