loading...

کنکور ، دانلود سوالات کنکور

گفت‌وگو با زهرا سليم‌پور، رتبه‌ي 3 کشور در رشته‌ي معماري       چرا هنرستان را انتخاب کردي؟   بيش‌تر به رشته‌هاي فني و هنري علاقه داشتم تا رشته&

دانلود جدیدترین مطالب کنکوری
دانلود فایل های آموزشی

گفت‌وگو با زهرا سليم‌پور، رتبه‌ي 3 کشور در رشته‌ي معماري

 

 

 

چرا هنرستان را انتخاب کردي؟

 

بيش‌تر به رشته‌هاي فني و هنري علاقه داشتم تا رشته‌هاي نظري که خواندني هستند. بعد در مورد رشته‌ها تحقيق کردم که ببينم به چه رشته‌اي علاقه‌ي بيش‌تري دارم و مي‌توانم به راحتي وارد بازار کار شوم. پدرم در اين زمينه به من کمک زيادي کردند. رشته‌ي معماري پيشنهاد پدرم بود و قبل از آن اصلاً به اين رشته فکر نمي‌کردم.

 

معدل سال سوم دبيرستان شما چند شد؟

 

5/19.

 

تا چه مقطعي قصد ادامه‌ي تحصيل داري؟

 

تا دکترا ادامه خواهم داد.

 

از امتحانات و کنکورهايي که در پيش است نگران نيستي؟

 

اين بستگي به تلاش خودم دارد و اميدوارم که بتوانم به راحتي پشت سر بگذارم.

 

سخت نبود؟

 

خير.

 

در آخر دوست داري چه شغلي را انتخاب کني؟

 

دوست دارم يک مهندس معمار قابل شوم که در اجتماع جايگاه خوبي داشته باشم و به درد جامعه بخورم و بتوانم رؤياهايم را به واقعيت تبديل کنم.

محسن بازدید : 614 1391/10/06 زمان : نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
موضوعات

  • کارشناسی
  • کاردانی
  • کاردانی به کارشناسی
  • کارشناسی ارشد
  • دکتری
  • دانلود ای بوک
  • فروشگاه محصولات آموزشی
  • آزمون های آزمایشی
  • دانلود کتاب های مدرسه (کتاب درسی)
  • مجله الکترونیکی
  • برنامه های صدا و سیما
  • المپیاد ها
  • سوالات امتحان نهایی
  • نرم افزار
  • دوستان
    کدهای اختصاصی